فردا چه میشود؟
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 اسفند 1398برچسب:, توسط میلاد سهیلی |

پروردگارم، مهربان من
از دوزخ این بهشت، رهایی ام بخش!
در اینجا هر درختی مرا قامت دشنامی است، و هر زمزمه ای بانگ عزایی، و هر چشم اندازی سکوت گنگ و بی حاصلی ...
در هراس دم می زنم، در بی قراری زندگی می کنم و بهشت تو برای من بیهودگی رنگینی است. من در این بهشت ، همچون تو در انبوه آفریده های رنگارنگت تنهایم.

"تو قلب بیگانه را می شناسی ، که خود در سرزمین وجود بیگانه بودی"
"کسی را برایم بیافرین تا در او بیارامم"
دردم ، درد "بی کسی" بود



نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت1:38---27 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی میلاد سهیلی ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
سلاااااام. ببخشید اینم جواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب


دلشکسته
ساعت22:12---15 خرداد 1393
لطفأ کامنت قبلی رو پاک کنید...

عاطفه
ساعت14:59---6 خرداد 1393
وبلاگ شماهم قشنگه....داداش آپ هم بکن وبتو حیفه

بلبلک
ساعت22:19---22 فروردين 1393
سلام "وبلاگ قشنگی داری" زنده باشی

سید حامد موسوی
ساعت16:17---17 اسفند 1392
سلام خالوز....

خیلی خوشم اومد.دمت گرم
پاسخ: سلام ميمزا مرسي، فدات!


مریم
ساعت9:59---23 بهمن 1392
سلام خوبی ؟وبلاگ زیبا و خوبی داری من خوشم اومد از وبلاگت برای همین شما را به دایرکتوری بزرگ وبلاگ نویسان ایران دعوت می کنم بیا وبلاگت را اینجا ثبت کن تا وبلاگ نویسان دیگر نیز به شما سر بزنند.

مریم
ساعت16:00---27 شهريور 1392
تا حالا خیلی ها بهت گفتم بیا تبادل لینک کنیم منم یکی از اونا عزیزم بیا با هم تبادل لینک کنیم بیا دیگه ضرر نداره

هادی
ساعت11:26---21 اسفند 1391
سلام داش میلاد وبت محشره تبریک میگم

هادی
ساعت11:25---21 اسفند 1391
سلام داش میلاد وبت محشره پاسخ:سلام داش هادی مرسی عزیزمٰ فدات...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.